Merhaba Ben Pisi Linuxa Yeniyim, Önceden Duymuştum, Aslında Linux Hakkında Çok Şey Bilirim Ama Kullanamıyorum :)
Yardımcı Olabilirseniz Sevinirim
DÜZENLEME: Gerek Kalmadı LXDE Kurmayı Becerebildim
Merhaba Ben Pisi Linuxa Yeniyim, Önceden Duymuştum, Aslında Linux Hakkında Çok Şey Bilirim Ama Kullanamıyorum :)
Yardımcı Olabilirseniz Sevinirim
DÜZENLEME: Gerek Kalmadı LXDE Kurmayı Becerebildim
LXDE masaüstünü kurmanız güzel. Pisi Linux üzerinde mevcut istediğiniz masaüstünü seçerek kurabilirsiniz. Masaüstü araçlarını , Pisi Linux depolarında inceyebilirsiniz.